Wednesday 22 June 2011

MASALAH POLIGAMI MELANDA HOLYVIKING



Berpoligami adalah lumrah alam yg berharga untuk lelaki... yg gatal dan juga lelaki yg beriman untuk menolong.. tetapi kali ini DI BLOG REGION seorang ahli perwakilan pelajar dari Sekolah Menengah Tengah Green Despair mengadu kepada Ryuamakusa tentang masalah yang dialami beliau.

Beliau yg juga dikenali sebagai Holyviking menyatakan kepada ryu bahawa dia mempunyai masalah untuk berkahwin 4...( Gatal x sedo diri) beliau memberitahu bahawa beliau cuba untuk memujuk bini2 beliau untuk membenarkan beliau berkahwin 4 tetapi malangnya xdapat..

pelbagai karenah dilakukan oleh bini2 beliau terhadapnya selepas membuat statement tersebut seperti makan bayo sendiri, basuh baju holy x bubuh softlan, ikan siakap 3 rasa iaitu Penampar( bini no 1) Penerajang ( bini no 2) Headbutt (bini no 3).

bukan sekadar itu.. gossip dari media Ryu telah mengakibatkan rahsia holy dah berbini terbongkar ke awek terbarunya iaitu NIXA..WTH ? ..NIXA dengan perasaan amarah seperti orang kampung yg hilang selipar ketika di masjid time raye terus menyerbu pejabat REGION SUPREMO BLOGS dah berkata " hi ryu? sihat kew? lame x nampak?".. beliau mungkin berkata demikian kerana takut dijadikan bahan topik gossip untuk Post Minggu hadapan....


Apabila Nixa terserempak dengan holy bersama bini2nya di bloody ice tgh shoping barang dapur of deathblow di Kampung Channel 1.. Nixa terus mengamuk bagaikan tenuk dan terus membuka silat kapoera untuk menerajang holy dengan kasut PARAK DAA...miliknya..

Holy terus membuat muke poyo sambil berlari anak daripada nixa sambil dikejar oleh tiga bininya yg semua bersenjatakan GS MYTH +15 DEATHBLOW..



NASIHAT BUAT HOLY = SILA PEGANG BENDERA JIKA ANDA INGIN SELAMAT DARI BINI ANDA~~

SYOK POST KALI NI HOLY KENE WAWAWAWAWAWA

No comments:

Post a Comment