Wednesday 22 June 2011

NIXA promote JUS MATE 5 DI CABALSEA UWEKKKK....




Baru2 ini wartawan supersensasi mantap lagi hensem ryu amakusa telah ke Loby Procyon iaitu pusat membeli belah Proc dan juga tempat untuk anak2 muda cabal melepak serta berpoya2..

beliau terserempak dengan NIXA yng juga sahabat beliau tgh membuat promosi tentang sesuatu produk di Loby Pop..ryu kemudian mula bertanya kepada beliau kenapa beliau memilih jus mate 5 untuk produk jualan.. NIXA berkata " tgk lah saye ini sexykan? rambut saye gugur sikit aje sebab efek bende ni.. ( padahal sebelah kanan rambut beliau jelas ternampak sopak yg sebesar padang golf..

5 minit kemudian kami dikejutkan dengan kemunculan DOKTOR rozmie yg ntah mana dia muncul kat Loby Proc untuk mempromosi beli JUS MATE 5 dapat tiket..

Ryu dan Nixa Terperanjat beruk... beruk pun x terperanjat beruk seperti mereka. mereka bukan terkejut dengan kemunculan Dr rozmie. tetapi terkejut tgk rambut beliau seperti kain langsir diwaktu musim perayaan gawai di sabah...

NIXA cepat2 mengambil inisiatif untuk mengajar ryu senaman untuk mengelakkan rase loya akibat efeck HAIR BRINGER AURA Dr Rozmie....

SUMBER dari XBERNAMA

No comments:

Post a Comment